Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΝαθαναήλ, Ευτυχίαel
dc.creatorΝικάκης, Κωνσταντίνοςel
dc.date.accessioned2015-07-24T12:21:17Z
dc.date.available2015-07-24T12:21:17Z
dc.date.issued2002
dc.identifier.other2179
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/13290en
dc.descriptionΠαρατηρήσεις έκδοσης: α) παρόραμα στη σελιδαρίθμηση. β) λείπει η σελίδα 51 από το φυσικό τεκμήριο.el
dc.description.abstractΟ κύριος στόχος αυτής της εργασίας είναι η ανάπτυξη ενός μοντέλου ικανού να συμβάλει στον προσδιορισμό του βαθμού χρήσης των χώρων στάθμευσης, οι οποίοι γνωστοποιούνται στους οδηγούς μέσα από προηγμένα συστήματα πληροφόρησης- καθοδήγησης στάθμευσης. Επιπλέον, οι δευτερεύοντες στόχοι μπορούν να συνοψιστούν στα παρακάτω: προσδιορισμός του βαθμού που το σύστημα καθοδήγησης στάθμευσης του Kingston αναγνωρίζεται και κατανοείται από τους αυτοκινητιστές, Διερεύνηση των τρόπων με τους οποίους το σύστημα επηρεάζει τη συμπεριφορά των αυτοκινητιστών και τις επιλογές στάθμευσης, εκτίμηση της γνώσης των αυτοκινητιστών όσον αφορά τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα του συστήματος στάθμευσης μέσα στο κέντρο της πόλης του Kingston, και - προσδιορισμός της αντίληψης και των απαιτήσεων των αυτοκινητιστών σχετικά με την πιθανή μελλοντική αξιοποίηση του συστήματος. Οι παραπάνω στόχοι επιτεύχθηκαν με την διεξαγωγή έρευνας στους χώρους στάθμευσης εκτός δρόμων του Kingston με τη μορφή ερωτηματολογίων. Τα αποτελέσματα της έρευνας δείχνουν καλή γνώση της υπηρεσίας παροχής πληροφόρησης, αλλά περιορισμένη επίδρασή της στην συμπεριφορά στάθμευσης. Αν και γίνεται ουσιαστική χρήση της υπηρεσίας από οδηγούς που επισκέπτονται την πόλη λιγότερο από μία φορά το μήνα, υπάρχει μικρή ένδειξη ότι αυτός ο τρόπος χρήσης έχει σημαντική επίδραση στην συμπεριφορά στάθμευσης, στην έμπειρη αναζήτηση ή στον χρόνο αναμονής για στάθμευση (αναμονή σε ουρά). Η υπομονή των οδηγών όταν ψάχνουν και όταν περιμένουν στην ουρά και η γνώση της περιοχής είναι βασικοί παράγοντες που καθορίζουν τη χρήση και τον αντίκτυπο της υπηρεσίας. Τέλος, ο βαθμός χρήσης των χώρων στάθμευσης είναι δυνατό να εκτιμηθεί με στατιστικά αρκετά αποδεκτή ακρίβεια μέσω μοντέλου συσχέτισής του με τα χαρακτηριστικά των χρηστών και της στάθμευσης.el
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΣΤΑΘΜΕΥΣΗel
dc.subject.otherΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΤΕΧΝΙΚΗel
dc.titleΣύστημα ηλεκτρονικής καθοδήγησης στάθμευσης στο Kingston Upon Thamesel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Πολυτεχνική Σχολή. Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International