Show simple item record

dc.contributor.advisorΜπονώτη-Λέγκα, Φωτεινήel
dc.creatorΛιαρετίδου, Χριστίναel
dc.date.accessioned2015-07-24T12:21:11Z
dc.date.available2015-07-24T12:21:11Z
dc.date.issued2002
dc.identifier.other2188
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/13201en
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΠΑΙΔΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ -- ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣel
dc.subject.otherΠΑΙΔΙΑ -- ΨΥΧΟΛΟΓΙΑel
dc.titleΣυσχέτιση της σχεδιαστικής τεχνοτροπίας των νηπίων με τις παιδαγωγικές πρακτικές που υιοθετεί ο/η νηπιαγωγόςel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International