Mostra i principali dati dell'item
Παράγοντες παρακίνησης για επίτευξη στο μάθημα της φυσικής αγωγής στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση
dc.contributor.advisor | Πατσιαούρας, Αστέριος | el |
dc.creator | Μαλλής, Θεόδωρος | el |
dc.date.accessioned | 2015-01-05T21:43:57Z | |
dc.date.available | 2015-01-05T21:43:57Z | |
dc.date.issued | 2007 | |
dc.identifier.other | 5576 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11615/1132 | en |
dc.description.abstract | Σκοπός της εργασίας ήταν να διερευνηθούν τα κίνητρα-παρακίνηση των παιδιών για συμμετοχή και επίτευξη στο μάθημα της φυσικής αγωγής μαθητών Γυμνασίου. Το δείγμα αποτέλεσαν συνολικά 152 μαθητές και μαθήτριες γυμνασίου ( αγόρια Ν=61, κορίτσια Ν=91) αστικών και ημιαστικών περιοχών. Για την αξιολόγηση του επιπέδου παρακίνησης των μαθητών στο μάθημα της φυσικής αγωγής χρησιμοποιήθηκε το ΑΜΡΕΤ στην ελληνική έκδοση (Patsiaouras et al., 2004). Το ερωτηματολόγιο περιελάμβανε 64 ερωτήσεις 8 για κάθε παράγοντα. Οι παράγοντες τους οποίους αξιολογεί το τεστ είναι: α) στρατηγική-μεθόδευση εκμάθησης, β) παράκαμψη εμποδίων, γ) εργατικότητα-ζήλος, δ)κινητική ικανότητα, ε) αξία-χρησιμότητα της μάθησης, στ) άγχος για καταστάσεις που προκαλούν στρες, ζ) άγχος αποτυχίας. Επίσης υπάρχει μια κλίμακα ψεύδους 8 ερωτήσεων που σκοπό έχει να ελέγξει την ακρίβεια των ισχυρισμών των εξεταζόμενων. Στατιστικά σημαντικές διαφορές διαπιστώθηκαν στους παράγοντες παράκαμψη εμποδίων, εργατικότητα-ζήλος και σοβαρότητα και κινητική ικανότητα. Φαίνεται ότι τα αγόρια έχουν καλύτερες κινητικές ικανότητες και χρησιμοποιούν καλύτερη στρατηγική στην παράκαμψη εμποδίων ενώ παρουσιάζουν μεγαλύτερο ζήλο και σοβαρότητα κατά την εκμάθηση στη Φυσική Αγωγή σε σχέση με τα κορίτσια. | el |
dc.language.iso | el | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | en |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en |
dc.subject.other | ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ -- ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ (ΜΕΣΗ) | el |
dc.subject.other | ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ -- ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ | el |
dc.subject.other | ΚΙΝΗΤΡΑ (ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ) | el |
dc.title | Παράγοντες παρακίνησης για επίτευξη στο μάθημα της φυσικής αγωγής στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση | el |
dc.type | bachelorThesis | en |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού. | el |
heal.academicPublisherID | uth | en |
heal.fullTextAvailability | true | en |
dc.rights.accessRights | free | en |