Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΠατσιαούρας, Αστέριοςel
dc.creatorΜαλλής, Θεόδωροςel
dc.date.accessioned2015-01-05T21:43:57Z
dc.date.available2015-01-05T21:43:57Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.other5576
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/1132en
dc.description.abstractΣκοπός της εργασίας ήταν να διερευνηθούν τα κίνητρα-παρακίνηση των παιδιών για συμμετοχή και επίτευξη στο μάθημα της φυσικής αγωγής μαθητών Γυμνασίου. Το δείγμα αποτέλεσαν συνολικά 152 μαθητές και μαθήτριες γυμνασίου ( αγόρια Ν=61, κορίτσια Ν=91) αστικών και ημιαστικών περιοχών. Για την αξιολόγηση του επιπέδου παρακίνησης των μαθητών στο μάθημα της φυσικής αγωγής χρησιμοποιήθηκε το ΑΜΡΕΤ στην ελληνική έκδοση (Patsiaouras et al., 2004). Το ερωτηματολόγιο περιελάμβανε 64 ερωτήσεις 8 για κάθε παράγοντα. Οι παράγοντες τους οποίους αξιολογεί το τεστ είναι: α) στρατηγική-μεθόδευση εκμάθησης, β) παράκαμψη εμποδίων, γ) εργατικότητα-ζήλος, δ)κινητική ικανότητα, ε) αξία-χρησιμότητα της μάθησης, στ) άγχος για καταστάσεις που προκαλούν στρες, ζ) άγχος αποτυχίας. Επίσης υπάρχει μια κλίμακα ψεύδους 8 ερωτήσεων που σκοπό έχει να ελέγξει την ακρίβεια των ισχυρισμών των εξεταζόμενων. Στατιστικά σημαντικές διαφορές διαπιστώθηκαν στους παράγοντες παράκαμψη εμποδίων, εργατικότητα-ζήλος και σοβαρότητα και κινητική ικανότητα. Φαίνεται ότι τα αγόρια έχουν καλύτερες κινητικές ικανότητες και χρησιμοποιούν καλύτερη στρατηγική στην παράκαμψη εμποδίων ενώ παρουσιάζουν μεγαλύτερο ζήλο και σοβαρότητα κατά την εκμάθηση στη Φυσική Αγωγή σε σχέση με τα κορίτσια.el
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ -- ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ (ΜΕΣΗ)el
dc.subject.otherΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ -- ΨΥΧΟΛΟΓΙΑel
dc.subject.otherΚΙΝΗΤΡΑ (ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ)el
dc.titleΠαράγοντες παρακίνησης για επίτευξη στο μάθημα της φυσικής αγωγής στη δευτεροβάθμια εκπαίδευσηel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International