Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΤσιλιμένη, Τασούλαel
dc.creatorΝαστά, Ευαγγελία Α.el
dc.date.accessioned2015-07-06T09:01:00Z
dc.date.available2015-07-06T09:01:00Z
dc.date.issued2005
dc.identifier.other150
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/10102en
dc.descriptionΠαρατηρήσεις έκδοσης: χαμηλής ποιότητας εκτύπωση.el
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΠΑΙΔΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ -- ΜΕΛΕΤΕΣel
dc.subject.otherΠΑΙΔΙΑ -- ΑΝΑΓΝΩΣΗel
dc.subject.otherΠΑΙΔΙΑ -- ΒΙΒΛΙΑ ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΣΗel
dc.titleΗ ανάπτυξη της φιλαναγνωσίας των παιδιών προσχολικής ηλικίας με τη χρήση της δανειστικής βιβλιοθήκης του νηπιαγωγείου και την εμπλοκή των γονέωνel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International