Πλοήγηση ανά Θέμα "ΑΝΑΨΥΧΗ -- ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗ"
Αποτελέσματα 1-5 από 5
-
Αξιολόγηση της ποιότητας υπηρεσιών και της ικανοποίησης των επιβατών σε κρουαζιερόπλοιο : μια μελέτη περίπτωσης
(2007)Σκοπός της έρευνας αυτής ήταν η παρουσίαση του δημογραφικού προφίλ των επιβατών, η δημιουργία ενός οργάνου αξιολόγησης της ποιότητας υπηρεσιών στα κρουαζιερόπλοια και η ανεύρεση της σχέσης των παραγόντων ποιότητας των ... -
Αξιολόγηση της ποιότητας υπηρεσιών που παρέχονται σε αθλητικό κέντρο του νομού Αττικής με βάση το φύλο και την ηλικία των συμμετεχόντων
(2009)Σκοπός της παρούσας έρευνας ήταν να μελετήσει την ποιότητα υπηρεσιών που παρέχεται σε ιδιωτικό αθλητικό κέντρο ως προς τους στόχους των μελών, τις εγκαταστάσεις, το προσωπικό και τη λειτουργία του κέντρου με βάση το φύλο ... -
Αξιολόγηση της ποιότητας υπηρεσιών των υπαίθριων δραστηριοτήτων που διοργανώνουν δήμοι του νομού Θεσσαλονίκης
(2009)Οι Οργανισμοί Τοπικής Αυτοδιοίκησης (Ο.Τ.Α), προσφέρουν ποικίλα προγράμματα άθλησης τα οποία προσπαθούν να καλύψουν όλες τις ανάγκες και τις προτιμήσεις των πολιτών και έτσι να συμβάλουν στην αύξηση της αθλητικής συμμετοχής. ... -
Η διερεύνηση της σχέσης ανάμεσα στην ποιότητα των υπηρεσιών και της ανεπίσημης προφορικής επικοινωνίας, πελατών προγραμμάτων υπαίθριων δραστηριοτήτων αναψυχής
(2007)Σκοπός: Να διερευνηθεί α) η διαφοροποίηση των παραγόντων της ποιότητας των υπηρεσιών (Π.Υ.) που παρέχονται, σε ένα κέντρο υπαιθρίων δραστηριοτήτων (Κ.Υ.Δ.), ανάλογα με τα διαφορετικά δημογραφικά χαρακτηριστικά των ... -
Η επίδραση της ποιότητας των υπηρεσιών προγραμμάτων υπαίθριων δραστηριοτήτων αναψυχής στην συμπεριφορά των συμμετεχόντων
(2000)Στην μελέτη αυτή εξετάσθηκαν οι παράγοντες που επηρεάζουν την απόφαση νέων ατόμων να συμμετέχουν σε προγράμματα υπαιθρίων δραστηριοτήτων αναψυχής. Δύο κεντρικά ερωτήματα τέθηκαν στην παρούσα έρευνα. Πρώτον, με ποιόν ...