Διερεύνηση πρακτικών για τη βελτίωση του μαθηματικού λόγου (discourse) και την αύξηση εμπλοκής των μαθητών Ρομά
Exploring practices for the improvement of mathematical discourse and increase of Roma students
Προβολή/ Άνοιγμα
Συγγραφέας
Μπραουδάκη, Δήμητρα-Δάμαρις Ι.Όνομα Επιβλέποντος
Σταθοπούλου, Χαρίκλεια
Γκανά, Ελένη
Ημερομηνία
2018Γλώσσα
el
Λέξη-κλειδί
Πρόσβαση
ελεύθερη
Ακαδημαϊκός Εκδότης
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.