dc.contributor.advisor | Τσεβρένη, Ίριδα | el |
dc.contributor.advisor | Γκαραγκούνη-Αραίου, Φωτεινή | el |
dc.contributor.author | Κύρκου, Ιωάννα Γ. | el |
dc.creator | Κύρκου, Ιωάννα Γ. | el |
dc.date.accessioned | 2023-07-07T10:02:46Z | |
dc.date.available | 2023-07-07T10:02:46Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.other | 27435 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11615/82059 | |
dc.language.iso | el | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | en |
dc.rights | free | en |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en |
dc.subject | Παιδιά -- Ψυχολογία | el |
dc.subject | Σχέδιο, Ψυχολογία του | el |
dc.subject | Σχολικές αυλές | el |
dc.subject | Μαθητές -- Πρωτοβάθμια εκπαίδευση -- Απόψεις | el |
dc.title | Τα παιδιά προσχολικής ηλικίας οραματίζονται την ιδανική αυλή για το νηπιαγωγείο τους | el |
dc.type | bachelorThesis | en |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης. | el |
heal.academicPublisherID | uth | en |
heal.fullTextAvailability | true | en |
dc.rights.accessRights | free | en |
dc.contributor.committeeMember | Απροσδιόριστο/Unspecified | el |