Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΣταυρόπουλος, Βασίλειοςel
dc.contributor.authorΑρσένη, Ευαγγελία Γ.el
dc.creatorΑρσένη, Ευαγγελία Γ.el
dc.date.accessioned2023-06-29T11:21:37Z
dc.date.available2023-06-29T11:21:37Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.other27313
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/81962
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.38318
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rightsfreeen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subjectΟργανωσιακή δικαιοσύνηel
dc.subjectΟργανωτική συμπεριφοράel
dc.subjectΣχολεία -- Διοίκηση και οργάνωσηel
dc.subjectΕκπαιδευτικοί δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης -- Στάσεις και αντιλήψειςel
dc.subjectΕκπαιδευτικοί δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης -- Ικανοποίησηel
dc.subjectΕκπαιδευτικοί δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης -- Ψυχολογίαel
dc.titleΗ συμβολή της οργανωσιακής ταύτισης και της οργανωσιακής δικαιοσύνης στην επαγγελματική ικανοποίηση των εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσηςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΑπροσδιόριστο/Unspecifiedel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International