Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΣιάτρας, Αναστάσιοςel
dc.contributor.advisorΒίτσου, Μαγδαληνήel
dc.contributor.authorΦιλίππου-Φιλιππής, Σπυρίδων Ν.el
dc.creatorΦιλίππου-Φιλιππής, Σπυρίδων Ν.el
dc.date.accessioned2023-06-21T06:17:30Z
dc.date.available2023-06-21T06:17:30Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.other27251
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/81875
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rightsfreeen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subjectΚοινωνικές δεξιότητες στα παιδιάel
dc.subjectΚοινωνικές δεξιότητες στα παιδιά -- Μελέτη και διδασκαλίαel
dc.subjectΕκπαίδευση, Προσχολική -- Έρευναel
dc.titleΚριτική ανάλυση της ενότητας «Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ - Κοινωνική Συναίσθηση & Ευθύνη» του Προγράμματος Καλλιέργειας Δεξιοτήτων (Εργαστήρια Δεξιοτήτων) στην προσχολική εκπαίδευσηel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International