Mostra i principali dati dell'item

dc.contributor.advisorΜάγος, Κώσταςel
dc.contributor.advisorΜιχαλοπούλου, Αικατερίνηel
dc.contributor.authorΟυσταμπασίδου, Μαργαρίτα Σ.el
dc.creatorΟυσταμπασίδου, Μαργαρίτα Σ.el
dc.date.accessioned2023-06-13T11:38:23Z
dc.date.available2023-06-13T11:38:23Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.other27222
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/81846
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rightsfreeen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subjectΕξατομικευμένη διδασκαλίαel
dc.subjectΠαιδιά με ειδικές ανάγκες -- Εκπαίδευσηel
dc.subjectΜάθηση, Δυσκολίες της -- Εκπαίδευσηel
dc.subjectΕκπαίδευση και κοινωνίαel
dc.subjectΕκπαιδευτικοί -- Απόψειςel
dc.titleΟι απόψεις των εκπαιδευτικών για την παράλληλη στήριξηel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in questo item

Thumbnail
Thumbnail

Questo item appare nelle seguenti collezioni

Mostra i principali dati dell'item

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International