Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorΜάγος, Κώσταςel
dc.contributor.advisorΜιχαλοπούλου, Αικατερίνηel
dc.contributor.authorΟυσταμπασίδου, Μαργαρίτα Σ.el
dc.creatorΟυσταμπασίδου, Μαργαρίτα Σ.el
dc.date.accessioned2023-06-13T11:38:23Z
dc.date.available2023-06-13T11:38:23Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.other27222
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/81846
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rightsfreeen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subjectΕξατομικευμένη διδασκαλίαel
dc.subjectΠαιδιά με ειδικές ανάγκες -- Εκπαίδευσηel
dc.subjectΜάθηση, Δυσκολίες της -- Εκπαίδευσηel
dc.subjectΕκπαίδευση και κοινωνίαel
dc.subjectΕκπαιδευτικοί -- Απόψειςel
dc.titleΟι απόψεις των εκπαιδευτικών για την παράλληλη στήριξηel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail
Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Solange nicht anders angezeigt, wird die Lizenz wie folgt beschrieben: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International