Ο ρόλος της εγκεφαλικής πλευρίωσης στις παρανοήσεις των μαθητών για έννοιες της βιολογίας και η επίδραση της μάθησης βασιζόμενης στον εγκέφαλο (BBL) στην εννοιολογική αλλαγή και στις ακαδημαϊκές τους επιδόσεις
![Thumbnail](/xmlui/bitstream/handle/11615/81781/27159.pdf.jpg?sequence=6&isAllowed=y)
Voir/ Ouvrir
Auteur
Committee member
Χρηστίδου, Βασιλεία
Βαβουγυιός, Διονύσιος
Ζυγούρης, Νικόλαος
Παπαδάτου-Παστού, Μαριέττα
Τσιχουρίδης, Χαρίλαος
Χανιωτάκης, Νικόλαος
Supervisor name
Βλάχος, Φίλιππος
Date
2023Language
el
Sujet
Access
free
Academic publisher
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.