Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΑνδρονικίδης, Ανδρέαςel
dc.contributor.authorΒούρδα, Δήμητρα Θ.el
dc.creatorΒούρδα, Δήμητρα Θ.el
dc.date.accessioned2023-03-02T10:52:58Z
dc.date.available2023-03-02T10:52:58Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.other26668
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/81320
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rightsfreeen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.titleΟ ρόλος των influencers στην αγοραστική συµπεριφορά των καταναλωτώνel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Οικονομικών και Διοικητικών Επιστημών. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.el
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Οικονομικών και Διοικητικών Επιστημών. Τμήμα Οικονομικών Επιστημών.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International