Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΛαζαρίδου, Αγγγελικήel
dc.contributor.authorΓκαρλέμου, Καλλίνα Ν.el
dc.creatorΓκαρλέμου, Καλλίνα Ν.el
dc.date.accessioned2023-03-02T09:59:17Z
dc.date.available2023-03-02T09:59:17Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.other26667
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/81312
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.37668
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rightsfreeen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί -- Στάσεις -- Ελλάδαel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί, Αξιολόγησή των -- 'Ερευνα -- Ελλάδαel
dc.subject.otherΕκπαίδευση -- Αξιολόγηση -- Έρευνα -- Ελλάδαel
dc.subject.otherΠειραματικά σχολεία -- Ελλάδαel
dc.titleΠώς βλέπουν οι εκπαιδευτικοί των πειραματικών σχολείων την αξιολόγησή τουςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΑπροσδιόριστο/Unspecifiedel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International