Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΣταυρόπουλος, Βασίλειοςel
dc.contributor.authorΠαρίσης, Κωνσταντίνος Α.el
dc.creatorΠαρίσης, Κωνσταντίνος Α.el
dc.date.accessioned2023-03-01T12:03:19Z
dc.date.available2023-03-01T12:03:19Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.other26662
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/81307
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.37663
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rightsfreeen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕκπαιδευτική ηγεσία -- Έρευνα -- Ελλάδαel
dc.subject.otherΕκπαίδευση, Πρωτοβάθμια -- Ελλάδα -- Διοίκηση και οργάνωσηel
dc.subject.otherΕκπαίδευση, Δευτεροβάθμια -- Ελλάδα -- Διοίκηση και οργάνωσηel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί -- Στάσεις -- Ελλάδαel
dc.titleΗ συμβολή της επαγγελματικής ικανοποίησης, της αφοσίωσης στο σχολείο και της συλλογικής αποτελεσματικότητας στις αντιλήψεις των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης για το φροντιστικό στυλ ηγεσίας του διευθυντήel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΑπροσδιόριστο/Unspecifiedel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International