Μάρκετινγκ περιεχομένου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης : η επίδραση στη συμπεριφορική πρόθεση των καταναλωτών
Προβολή/ Άνοιγμα
Συγγραφέας
Όνομα μέλους επιτροπής
Απροσδιόριστο/Unspecified
Όνομα Επιβλέποντος
Μπέλλου, Βικτώρια-Μαρία
Ημερομηνία
2023Γλώσσα
el
Πρόσβαση
ελεύθερη
Ακαδημαϊκός Εκδότης
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Οικονομικών και Διοικητικών Επιστημών. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Collections
- Τεκμήρια υπό επεξεργασία [1084]