Preface
dc.creator | Halder S., Argyropoulos V. | en |
dc.date.accessioned | 2023-01-31T08:27:28Z | |
dc.date.available | 2023-01-31T08:27:28Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.isbn | 9789811359620; 9789811359613 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11615/73773 | |
dc.description.abstract | [No abstract available] | en |
dc.language.iso | en | en |
dc.source | Inclusion, Equity and Access for Individuals with Disabilities: Insights from Educators across World | en |
dc.source.uri | https://www.scopus.com/inward/record.uri?eid=2-s2.0-85084630172&partnerID=40&md5=8bddbb86637d4d656990096064ecc194 | |
dc.subject | Springer Singapore | en |
dc.title | Preface | en |
dc.type | other | en |
Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο
Αρχεία | Μέγεθος | Τύπος | Προβολή |
---|---|---|---|
Δεν υπάρχουν αρχεία που να σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο. |