Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.creatorArgyropoulos V., Kanari C.en
dc.date.accessioned2023-01-31T07:33:00Z
dc.date.available2023-01-31T07:33:00Z
dc.date.issued2019
dc.identifier10.1007/978-981-13-5962-0_7
dc.identifier.isbn9789811359620; 9789811359613
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/70787
dc.description.abstract[No abstract available]en
dc.language.isoenen
dc.sourceInclusion, Equity and Access for Individuals with Disabilities: Insights from Educators across Worlden
dc.source.urihttps://www.scopus.com/inward/record.uri?eid=2-s2.0-85078641945&doi=10.1007%2f978-981-13-5962-0_7&partnerID=40&md5=edddf991122f1324223d99c0808c874f
dc.subjectSpringer Singaporeen
dc.titleThe role of non-formal learning environments in education and socialization of children with visual disability: The case of museumsen
dc.typebookChapteren


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

ΑρχείαΜέγεθοςΤύποςΠροβολή

Δεν υπάρχουν αρχεία που να σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο.

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής