Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.creatorArgyropoulos V., Halder S.en
dc.date.accessioned2023-01-31T07:32:59Z
dc.date.available2023-01-31T07:32:59Z
dc.date.issued2019
dc.identifier10.1007/978-981-13-5962-0_1
dc.identifier.isbn9789811359620; 9789811359613
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/70786
dc.description.abstract[No abstract available]en
dc.language.isoenen
dc.sourceInclusion, Equity and Access for Individuals with Disabilities: Insights from Educators across Worlden
dc.source.urihttps://www.scopus.com/inward/record.uri?eid=2-s2.0-85078650377&doi=10.1007%2f978-981-13-5962-0_1&partnerID=40&md5=8a5a321930159b2ffcebbda33f48aa4d
dc.subjectSpringer Singaporeen
dc.titleIntroductory chapter: Disability within contemporary inclusion dynamics: A global point of viewen
dc.typebookChapteren


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

ΑρχείαΜέγεθοςΤύποςΠροβολή

Δεν υπάρχουν αρχεία που να σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο.

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής