Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΚουθούρης, Χαρίλαοςel
dc.creatorΤζουβίστα, Λαμπρινήel
dc.date.accessioned2015-01-05T21:43:11Z
dc.date.available2015-01-05T21:43:11Z
dc.date.issued1999
dc.identifier.other830
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/664en
dc.description.abstractΗ εργασία αυτή ξεκίνησε με την προϋπόθεση να ελέγξουμε κατά πόσο οι διοικήσεις των ελληνικών χιονοδρομικών κέντρων γνωρίζουν τις ποιοτικές προσδοκίες των πελατών τους , και κατά πόσο ο προγραμματισμός νέων εγκαταστάσεων ή παροχών λαμβάνει υπόψιν του αυτές τις ανάγκες των επισκεπτών χιονοδρόμων για ποιοτικότερες υπηρεσίες. Τα ελληνικά χιονοδρομικά κέντρα είναι από τους πλέον δημοφιλείς και πολυπληθείς χώρους ενεργητικής αναψυχής κατά τους χειμερινούς μήνες την πατρίδα μας. Την τελευταία δεκαετία αυξάνεται συνεχώς ο αριθμός των χιονοδρόμων επισκεπτών, όπως και το επίπεδο των οικονομικών συναλλαγών που εκτελούνται στα χιονοδρόμια, και ως εκ τούτου η βελτίωση της ποιότητος στην παροχή υπηρεσιών από τις διοικήσεις είναι αναγκαία, διότι ο ανταγωνισμός μεταξύ των χιονοδρομικών κέντρων συνεχώς μεγαλώνει.Η εργασία αυτή βασίσθηκε σε προηγούμενη έρευνα (Κουθούρης,1999) που κατέγραψε και αξιολόγησε τους παράγοντες ποιότητος των πελατών στα ελληνικά χιονοδρομικά κέντρα, και συνεχίζοντας προσπάθησε να εκμαιεύσει κατά πόσο ενήμερες είναι οι διοικήσεις των χιονοδρομικών για τις ποιοτικές προσδοκίες των πελατών τους. Πραγματοποιήθηκαν 4 ημι- κατασκευασμένες συνεντεύξεις σε βάθος, στους διευθυντές 4 χιονοδρομικών κέντρων, οι ερωτήσεις των οποίων βασίσθηκαν στο φημισμένο Μοντέλο Ποιοτικού Ελέγχου (Parasuraman,1988) , και τροποποιήθηκαν σύμφωνα με τις ανάγκες του εργασιακού χώρου των χιονοδρομικών κέντρων. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι η αντίληψη και το ενδιαφέρον των διοικήσεων είναι ανάλογη και εξαρτάται από τη νομική μορφή που έχει ο φορέας διαχείρισης εκάστοτε χιονοδρομικού κέντρου, δηλαδή δημόσιος, ιδιωτικός ή τοπικής αυτοδιοίκησης.el
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΧΙΟΝΟΔΡΟΜΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑel
dc.subject.otherΕΛΛΑΔΑel
dc.subject.otherΠΑΡΟΧΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝel
dc.subject.otherΑΝΑΓΚΕΣ ΠΕΛΑΤΩΝel
dc.titleΓνωρίζουν οι διοικήσεις των ελληνικών χιονοδρομικών κέντρων τις προσδοκίες των πελατών τους για ποιοτική παροχή υπηρεσιών;el
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International