Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΛαζαρίδου, Αγγελικήel
dc.creatorΖήση, Αικατερίνηel
dc.date.accessioned2022-12-18T17:25:42Z
dc.date.available2022-12-18T17:25:42Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other26312
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/60982
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.17339
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΣυναισθηματική νοημοσύνηel
dc.subject.otherΣχολικοί διευθυντέςel
dc.subject.otherΕκπαίδευση, Προσχολική -- Διοίκηση και οργάνωσηel
dc.titleΣυναισθηματική νοημοσύνη και ηγεσία εκπαιδευτικών και διευθυντών προσχολικής αγωγήςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΑπροσδιόριστο/Unspecifiedel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International