Εμφάνιση απλής εγγραφής

Perceptions of (kindergarten teachers and teachers) on the role of social values in shaping environmental awareness in kindergarten and elementary school children

dc.contributor.advisorΜατσιώρη, Στεργιανήel
dc.creatorΕλευθερίου, Ελένηel
dc.creatorEleftheriou, Elenien
dc.date.accessioned2022-11-19T22:08:21Z
dc.date.available2022-11-19T22:08:21Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other26068
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/60819
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.17242
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subjectΠεριβάλλον -- Μελέτη και διδασκαλίαel
dc.subjectΕκπαιδευτικοί προσχολικής εκπαίδευσης -- Απόψειςel
dc.subjectΕκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης -- Απόψειςel
dc.titleΑντιλήψεις των εκπαιδευτικών (νηπιαγωγών και δασκάλων) για το ρόλο των κοινωνικών αξίων στην καλλιέργεια της περιβαλλοντικής συνείδησης σε παιδιά του νηπιαγωγείου και του δηµοτικούel
dc.titlePerceptions of (kindergarten teachers and teachers) on the role of social values in shaping environmental awareness in kindergarten and elementary school childrenen
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Γεωπονικών Επιστημών. Τμήμα Γεωπονίας Ιχθυολογίας και Υδάτινου Περιβάλλοντος.el
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΜατσιώρη, Στεργιανήel
dc.contributor.committeeMember∆ρίτσας, Σοφοκλήςel
dc.contributor.committeeMemberΠαρασκευόπουλος, Στέφανοςel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International