Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΚαραγιαννίδης, Χαράλαμποςel
dc.creatorΓώγος, Πέτροςel
dc.date.accessioned2022-11-18T11:35:01Z
dc.date.available2022-11-18T11:35:01Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other26048
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/60547
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.16970
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subjectΠεριβαλλοντική εκπαίδευσηel
dc.subjectΠεριβαλλοντική εκπαίδευση -- Μελέτη και διδασκαλίαel
dc.subjectΕκπαίδευση με τη χρήση ηλεκτρονικών υπολογιστώνel
dc.subjectΕκπαιδευτική τεχνολογίαel
dc.subjectΕκπαιδευτικοί δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης -- Στάσειςel
dc.titleΔιερεύνηση των στάσεων των εκπαιδευτικών για την αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαίδευση και την αειφορίαel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Γεωπονικών Επιστημών. Τμήμα Γεωπονίας Ιχθυολογίας και Υδάτινου Περιβάλλοντος.el
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΑπροσδιόριστο/Unspecifiedel


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International