Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΚαλδή, Σταυρούλαel
dc.creatorΝικολαΐδου, Σαμέλα Κ.el
dc.date.accessioned2022-11-18T11:15:06Z
dc.date.available2022-11-18T11:15:06Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other26108
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/60410
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.16833
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕκπαιδευτικό έργο -- Αξιολόγησηel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης -- Απόψειςel
dc.subject.otherΑυτο-αποτελεσματικότηταel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί -- Εκπαίδευση -- Ελλάδαel
dc.subject.otherΕκπαίδευση -- Τεχνολογικές καινοτομίεςel
dc.subject.otherΕκπαίδευση, Πρωτοβάθμια -- Τεχνολογικές καινοτομίεςel
dc.titleΟι αντιλήψεις των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης για την αυτό-αποτελεσματικότητά τους σε eTwinning προγράμματαel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International