Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΚόλλιας, Βασίλειοςel
dc.contributor.advisorΠολίτης, Παναγιώτηςel
dc.creatorΤσιανάκα, Ευδοξία Χ.el
dc.date.accessioned2022-11-18T11:12:43Z
dc.date.available2022-11-18T11:12:43Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other26154
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/60353
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕκπαίδευση, Πρωτοβάθμια -- Μεθοδολογίαel
dc.subject.otherΕκπαίδευση, Πρωτοβάθμια -- Τεχνολογικές καινοτομίεςel
dc.subject.otherΕκπαίδευση με τη χρήση ηλεκτρονικών υπολογιστώνel
dc.subject.otherΜικτή εκπαίδευση -- Εκπαίδευση, Πρωτοβάθμιαel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικές καινοτομίεςel
dc.subject.otherΝέες τεχνολογίες -- Εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΕκπαιδευτel
dc.titleΗ μικτή μάθηση στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση μετά την αναγκαστική εξ αποστάσεως διδασκαλία: η σκοπιά των εκπαιδευτικώνel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International