Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.advisorΚόλλιας, Βασίλειοςel
dc.contributor.advisorΠολίτης, Παναγιώτηςel
dc.creatorΤσιανάκα, Ευδοξία Χ.el
dc.date.accessioned2022-11-18T11:12:43Z
dc.date.available2022-11-18T11:12:43Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other26154
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/60353
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕκπαίδευση, Πρωτοβάθμια -- Μεθοδολογίαel
dc.subject.otherΕκπαίδευση, Πρωτοβάθμια -- Τεχνολογικές καινοτομίεςel
dc.subject.otherΕκπαίδευση με τη χρήση ηλεκτρονικών υπολογιστώνel
dc.subject.otherΜικτή εκπαίδευση -- Εκπαίδευση, Πρωτοβάθμιαel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικές καινοτομίεςel
dc.subject.otherΝέες τεχνολογίες -- Εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΕκπαιδευτel
dc.titleΗ μικτή μάθηση στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση μετά την αναγκαστική εξ αποστάσεως διδασκαλία: η σκοπιά των εκπαιδευτικώνel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International