Show simple item record

dc.contributor.advisorΚόλλιας, Βασίλειοςel
dc.contributor.advisorΠολίτης, Παναγιώτηςel
dc.creatorΤσιανάκα, Ευδοξία Χ.el
dc.date.accessioned2022-11-18T11:12:43Z
dc.date.available2022-11-18T11:12:43Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other26154
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/60353
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕκπαίδευση, Πρωτοβάθμια -- Μεθοδολογίαel
dc.subject.otherΕκπαίδευση, Πρωτοβάθμια -- Τεχνολογικές καινοτομίεςel
dc.subject.otherΕκπαίδευση με τη χρήση ηλεκτρονικών υπολογιστώνel
dc.subject.otherΜικτή εκπαίδευση -- Εκπαίδευση, Πρωτοβάθμιαel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικές καινοτομίεςel
dc.subject.otherΝέες τεχνολογίες -- Εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΕκπαιδευτel
dc.titleΗ μικτή μάθηση στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση μετά την αναγκαστική εξ αποστάσεως διδασκαλία: η σκοπιά των εκπαιδευτικώνel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International