dc.contributor.advisor | Ζμας, Αριστοτέλης | el |
dc.creator | Πλατή, Ελένη Ν. | el |
dc.date.accessioned | 2022-11-18T11:10:59Z | |
dc.date.available | 2022-11-18T11:10:59Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.other | 26202 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11615/60341 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.16764 | |
dc.language.iso | el | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | en |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en |
dc.subject.other | Εκπαιδευτικές ανταλλαγές -- Ευρωπαϊκή Ένωση, Χώρες της | el |
dc.subject.other | Εκπαίδευση, Δευτεροβάθμια -- Ευρωπαϊκή Ένωση, Χώρες της -- Έρευνα | el |
dc.subject.other | Εκπαίδευση, Δευτεροβάθμια -- Ελλάδα -- Μαγνησία Νομός -- Έρευνα | el |
dc.subject.other | Erasmus (Πρόγραμμα) | el |
dc.title | Erasmus+ και διάχυση εκπαιδευτικών καινοτομιών: όρια & δυνατότητες | el |
dc.type | masterThesis | en |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης. | el |
heal.academicPublisherID | uth | en |
heal.fullTextAvailability | TRUE | en |
dc.rights.accessRights | free | en |