dc.contributor.advisor | Ανδρέου, Ελένη | el |
dc.creator | Τσιοβάρα, Αναστασία Δ. | el |
dc.date.accessioned | 2022-11-18T11:10:56Z | |
dc.date.available | 2022-11-18T11:10:56Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.other | 26177 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11615/60332 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.16755 | |
dc.language.iso | el | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | en |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en |
dc.subject.other | Σχολείο και κοινωνία | el |
dc.subject.other | Εκπαίδευση και κοινωνία | el |
dc.subject.other | Εκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης -- Απόψεις | el |
dc.subject.other | Εκπαιδευτικοί δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης -- Απόψεις | el |
dc.subject.other | Σχολική επίδοση | el |
dc.subject.other | Γονείς και παιδιά | el |
dc.subject.other | Συνεργασία γονέων και εκπαιδευτικών | el |
dc.subject.other | Σχολική ψυχολογία | el |
dc.title | Οι αιτιακές αποδόσεις των εκπαιδευτικών για τη σχολική επίδοση και συμπεριφορά των μαθητών και η επίδρασή τους στον τύπο και τη διαδικασία της γονεϊκής εμπλοκής στην εκπαίδευση των μαθητών | el |
dc.type | masterThesis | en |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης. | el |
heal.academicPublisherID | uth | en |
heal.fullTextAvailability | TRUE | en |
dc.rights.accessRights | free | en |