Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΑπροσδιόριστο/Unspecifiedel
dc.creatorΘανέλλας, Γεώργιος Ε.el
dc.date.accessioned2022-11-18T11:05:53Z
dc.date.available2022-11-18T11:05:53Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other25734
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/60299
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΗλεκτρονικοί υπολογιστές -- Επεξεργασία δεδομένωνel
dc.subject.otherΔιαδίκτυο (Internet)el
dc.subject.otherΑλγόριθμοιel
dc.subject.otherΚοινωνικά δίκτυαel
dc.subject.otherΣυναισθήματα -- Ψυχολογίαel
dc.titleΑνάλυση συναισθήματος και εξόρυξη γνώμης των χρηστών του Twitter με χρήση εργαλείων της Pythno. Μελέτη περίπτωσης Ρωσο-ουκρανικού πολέμουel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Πολυτεχνική Σχολή. Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International