Show simple item record

dc.contributor.advisorΑπροσδιόριστο/Unspecifiedel
dc.creatorΘανέλλας, Γεώργιος Ε.el
dc.date.accessioned2022-11-18T11:05:53Z
dc.date.available2022-11-18T11:05:53Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other25734
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/60299
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΗλεκτρονικοί υπολογιστές -- Επεξεργασία δεδομένωνel
dc.subject.otherΔιαδίκτυο (Internet)el
dc.subject.otherΑλγόριθμοιel
dc.subject.otherΚοινωνικά δίκτυαel
dc.subject.otherΣυναισθήματα -- Ψυχολογίαel
dc.titleΑνάλυση συναισθήματος και εξόρυξη γνώμης των χρηστών του Twitter με χρήση εργαλείων της Pythno. Μελέτη περίπτωσης Ρωσο-ουκρανικού πολέμουel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Πολυτεχνική Σχολή. Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International