Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΑνδρουλάκης, Γεώργιοςel
dc.contributor.advisorΒασιλάκη, Ευγενίαel
dc.creatorΚολέτας, Παναγιώτης Κ.el
dc.date.accessioned2022-10-07T12:08:35Z
dc.date.available2022-10-07T12:08:35Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other25549
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/60196
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕλληνική γλώσσα, Νέα -- Ορθογραφία και συλλαβισμός -- Μελέτη και διδασκαλίαel
dc.subject.otherΓραφή -- Μελέτη και διδασκαλίαel
dc.subject.otherΓλώσσα και εκπαίδευσηel
dc.titleΗ ύπαρξη του μορφήματος της δοτικής -ω στα Νέα Ελληνικά: η κατανόηση και τα λάθη σχετικά με αυτό από παιδιά και εφήβους 10-15 ετώνel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International