Mostra i principali dati dell'item

 

dc.contributor.advisorΔέφνερ, Αλέξιοςel
dc.creatorΚωνσταντίνου, Θεοδώρα-Ηλιάνα Γ.el
dc.date.accessioned2022-10-07T11:03:42Z
dc.date.available2022-10-07T11:03:42Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other25407
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/60161
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΔιαδικτυακό μάρκετινγκel
dc.subject.otherΚοινωνικά δίκτυα, Ηλεκτρονικάel
dc.subject.otherΨηφιακή επικοινωνία -- Κοινωνική δικτύωσηel
dc.subject.otherΧωροταξία -- Κοινωνικές απόψειςel
dc.titleΗ επίδραση των κοινωνικών δικτύων στην επιλογή του χώρου: η περίπτωση των χώρων εστίασηςel
dc.title en
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Πολυτεχνική Σχολή. Τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας & Περιφερειακής Ανάπτυξης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in questo item

Thumbnail

Questo item appare nelle seguenti collezioni

Mostra i principali dati dell'item

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International