Afficher la notice abrégée

 

dc.contributor.advisorΤσερμεντσέλη, Στέλλαel
dc.contributor.advisorΒλειώρας, Γεώργιοςel
dc.creatorΚίσσα, Ευαγγελία Ν.el
dc.date.accessioned2022-10-07T11:01:28Z
dc.date.available2022-10-07T11:01:28Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other25400
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/60154
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΣπουδαστές -- Συμπεριφορά -- Αξιολόγησηel
dc.subject.otherΣπουδαστές, Απόψεις τωνel
dc.subject.otherΑυτισμός -- Έρευναel
dc.subject.otherΑυτιστικά παιδιά -- Εκπαίδευσηel
dc.titleΓνώσεις και στάσεις φοιτητών και φοιτητριών απέναντι σε συμφοιτητές στο φάσμα του αυτισμούel
dc.title en
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International