Zur Kurzanzeige

Strategic planning on health awareness and information campaigns, as a part of corporate social responsibility; the case of pharmaceutical industry

dc.contributor.advisorΠλέτσα, Βασιλικήel
dc.contributor.advisorPletsa, Vasilikien
dc.creatorΛευκοπούλου, Ματίναel
dc.creatorLefkopoulou, Matinaen
dc.date.accessioned2022-10-07T11:01:27Z
dc.date.available2022-10-07T11:01:27Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other25398
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/60152
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.16575
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΚοινωνική ευθύνη των επιχειρήσεωνel
dc.subject.otherΦαρμακευτική βιομηχανία και εμπόριοel
dc.subject.otherHealth literacyen
dc.titleΣτρατηγικές ενηµέρωσης και ευαισθητοποίησης του κοινού σε θέµατα υγείας στα πλαίσια της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης: η περίπτωση της φαρµακοβιοµηχανίαςel
dc.titleStrategic planning on health awareness and information campaigns, as a part of corporate social responsibility; the case of pharmaceutical industryen
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Επιστημών Υγείας. Τμήμα Βιοχημείας και Βιοτεχνολογίας.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΠλέτσα, Βασιλικήel
dc.contributor.committeeMemberΖουµπουλάκης, Παναγιώτηςel
dc.contributor.committeeMemberΛεωνίδας, Δηµήτρηςel


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Solange nicht anders angezeigt, wird die Lizenz wie folgt beschrieben: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International