Εμφάνιση απλής εγγραφής

 

dc.contributor.advisorΒλάχος, Φίλιπποςel
dc.creatorΛέριου, Γεωργία Α.el
dc.date.accessioned2022-10-07T10:10:18Z
dc.date.available2022-10-07T10:10:18Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other25605
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/60003
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.16426
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΜάθηση, Δυσκολίες τηςel
dc.subject.otherΑναγνωστική ικανότηταel
dc.subject.otherΓνωστική ανάπτυξηel
dc.subject.otherΠαιδιά -- Γραφήel
dc.subject.otherΚινητική ικανότητα στα παιδιάel
dc.subject.otherΕκπαίδευση, Προσχολική -- Έρευνα -- Ελλάδα -- Αθήναel
dc.titleΔιερεύνηση σχέσης γραφοκινητικών δεξιοτήτων και δεξιοτήτων αναδυόμενου γραμματισμού σε παιδιά προσχολικής ηλικίαςel
dc.title en
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΜπονώτη-Λέγκα, Φωτεινήel
dc.contributor.committeeMemberΛουάρη, Μαρίναel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International