Afficher la notice abrégée

Informatics and entrepreneurship: IT systems in tourism for its promotion – Case study: promotion through a tourist agency

dc.contributor.advisorΔημητρίου, Γεώργιοςel
dc.creatorΝούτσος, Αλέξανδροςel
dc.creatorΒλάχακης, Ιωσήφel
dc.date.accessioned2022-10-07T10:08:53Z
dc.date.available2022-10-07T10:08:53Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other25579
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/59977
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subjectΕπιχειρήσεις -- Τεχνολογικές καινοτομίες.el
dc.titleΠληροφορική και επιχειρηματικότητα: συστήματα πληροφορικής στον τουρισμό για την προώθησή του – Μελέτη περίπτωσης: Η προβολή μέσω τουριστικού agencyel
dc.titleInformatics and entrepreneurship: IT systems in tourism for its promotion – Case study: promotion through a tourist agencyen
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΑπροσδιόριστο/Unspecifiedel


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International