Afficher la notice abrégée

Educational neuroscience: truths and myths about classroom learning

dc.contributor.advisorΛαζαρίδου, Αγγελικήel
dc.contributor.advisorΒούλγαρη, Αικατερίνηel
dc.creatorΨαρρού, Λαμπρινή Ν.el
dc.date.accessioned2022-10-07T10:07:31Z
dc.date.available2022-10-07T10:07:31Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other25436
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/59939
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕκπαίδευση -- Έρευναel
dc.subject.otherΝευροεπιστήμεςel
dc.subject.otherΚεντρικό νευρικό σύστημαel
dc.subject.otherΝοημοσύνηel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης -- Απόψειςel
dc.subject.otherΓνωστική μάθησηel
dc.subject.otherΓνωστική νευροεπιστήμηel
dc.titleΕκπαιδευτική νευροεπιστήμη: αλήθειες και μύθοι για τη μάθηση στη σχολική τάξηel
dc.titleEducational neuroscience: truths and myths about classroom learningen
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International