Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΚαζαντζή, Βασιλικήel
dc.creatorΚουρουζίδης, Αναστάσιος Η.el
dc.date.accessioned2022-07-25T11:36:28Z
dc.date.available2022-07-25T11:36:28Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other25068
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/59739
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.16162
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΜάρκετινγκ -- Περιπτωσιολογικές μελέτεςel
dc.subject.otherΕπιχείρησηel
dc.subject.otherΕμπορική προώθησηel
dc.subject.otherΔιαφήμισηel
dc.titleΑνάλυση και επιλογή διαφημιστικής καμπάνιας προϊόντος επιχείρησης με εφαρμογή μεθόδων θεωρίας αποφάσεων: μελέτη περίπτωσης της εταιρείας «Διανομή Αερίου Θεσσαλονίκης-Θεσσαλίας»el
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Οικονομικών και Διοικητικών Επιστημών. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International