Ανάλυση και επιλογή διαφημιστικής καμπάνιας προϊόντος επιχείρησης με εφαρμογή μεθόδων θεωρίας αποφάσεων: μελέτη περίπτωσης της εταιρείας «Διανομή Αερίου Θεσσαλονίκης-Θεσσαλίας»
![Thumbnail](/xmlui/bitstream/handle/11615/59739/25068.pdf.jpg?sequence=3&isAllowed=y)
Προβολή/ Άνοιγμα
Συγγραφέας
Κουρουζίδης, Αναστάσιος Η.Όνομα Επιβλέποντος
Καζαντζή, Βασιλική
Ημερομηνία
2022Γλώσσα
el
Πρόσβαση
ελεύθερη
Ακαδημαϊκός Εκδότης
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Οικονομικών και Διοικητικών Επιστημών. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.