Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorΚαζαντζή, Βασιλικήel
dc.creatorΚουρουζίδης, Αναστάσιος Η.el
dc.date.accessioned2022-07-25T11:36:28Z
dc.date.available2022-07-25T11:36:28Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other25068
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/59739
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.16162
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΜάρκετινγκ -- Περιπτωσιολογικές μελέτεςel
dc.subject.otherΕπιχείρησηel
dc.subject.otherΕμπορική προώθησηel
dc.subject.otherΔιαφήμισηel
dc.titleΑνάλυση και επιλογή διαφημιστικής καμπάνιας προϊόντος επιχείρησης με εφαρμογή μεθόδων θεωρίας αποφάσεων: μελέτη περίπτωσης της εταιρείας «Διανομή Αερίου Θεσσαλονίκης-Θεσσαλίας»el
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Οικονομικών και Διοικητικών Επιστημών. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Solange nicht anders angezeigt, wird die Lizenz wie folgt beschrieben: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International