Εμφάνιση απλής εγγραφής

The intention of Greek primary school teachers to develop environmental programs for adaptation to climate change: the LifeIp – AdaptInGR program

dc.contributor.advisorΡουσσάκης, Ιωάννηςel
dc.creatorΜυλωνά, Δέσποιναel
dc.date.accessioned2022-07-25T11:35:51Z
dc.date.available2022-07-25T11:35:51Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other25090
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/59715
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.16138
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΠεριβαλλοντική εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΑειφορίαel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί -- Πρωτοβάθμια εκπαίδευση -- Αντιλήψειςel
dc.subject.otherΠεριβάλλον -- Μελέτη και διδασκαλία -- Προγράμματαel
dc.titleΗ πρόθεση των Ελλήνων εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για την εκπόνηση περιβαλλοντικών προγραμμάτων προσαρμογής στην κλιματική αλλαγή: το πρόγραμμα LifeIp - AdaptInGRel
dc.titleThe intention of Greek primary school teachers to develop environmental programs for adaptation to climate change: the LifeIp – AdaptInGR programen
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Γεωπονικών Επιστημών. Τμήμα Γεωπονίας Ιχθυολογίας και Υδάτινου Περιβάλλοντος.el
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΠαρασκευόπουλος, Στέφανοςel
dc.contributor.committeeMemberΣοφοκλής, Δρίτσαςel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International