dc.contributor.advisor | Κόλλιας, Βασίλειος | el |
dc.creator | Τσιμπλάκη, Μαρίνα-Γεωργία Α. | el |
dc.date.accessioned | 2022-07-25T11:17:51Z | |
dc.date.available | 2022-07-25T11:17:51Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.other | 25272 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11615/59563 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.15986 | |
dc.language.iso | el | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | en |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en |
dc.subject.other | Προπαρασκευαστικά σχολεία -- Έρευνα -- Ελλάδα | el |
dc.subject.other | Φροντιστήρια -- Ελλάδα -- Έρευνα | el |
dc.subject.other | Εκπαιδευτικές έρευνες -- Ελλάδα | el |
dc.subject.other | Εκπαίδευση, Δευτεροβάθμια -- Εξ αποστάσεως εκπαίδευση -- Ελλάδα | el |
dc.subject.other | Εκπαιδευτική μεθοδολογία -- Ελλάδα | el |
dc.subject.other | Εκπαιδευτική τεχνολογία -- Ελλάδα | el |
dc.subject.other | Εκπαί | el |
dc.title | Η μελλοντική μορφή του φροντιστηρίου μέσης εκπαίδευσης μετά την εμπειρία της έκτακτης εξ αποστάσεως διδασκαλίας - Έρευνα πεδίου | el |
dc.type | masterThesis | en |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης. | el |
heal.academicPublisherID | uth | en |
heal.fullTextAvailability | TRUE | en |
dc.rights.accessRights | free | en |