Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΑπροσδιόριστο/Unspecifiedel
dc.creatorJovan Jovanovićsr
dc.date.accessioned2022-07-25T11:17:22Z
dc.date.available2022-07-25T11:17:22Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other25257
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/59548
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.15971
dc.language.isoenen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΑθλητισμός -- Ψυχολογικές απόψειςel
dc.subject.otherΑυτοδιάλογοςel
dc.titleThe effects of an innovative reflexive self-talk intervention on organic self-talk and self-regulatory skills in young elite athletesen
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Επιστημών Φυσικής Αγωγής Αθλητισμού και Διαιτολογίας. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberHatzigeorgiadis, Antonisen
dc.contributor.committeeMemberLatinjak, Alexanderen
dc.contributor.committeeMemberComoutos, Nikosen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International