dc.contributor.advisor | Καλδή, Σταυρούλα | el |
dc.creator | Αλεξοπούλου, Μαρία Γ. | el |
dc.date.accessioned | 2022-04-17T09:57:57Z | |
dc.date.available | 2022-04-17T09:57:57Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.other | 24568 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11615/59224 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.15647 | |
dc.language.iso | el | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | en |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en |
dc.subject.other | Μέθοδος project στην εκπαίδευση | el |
dc.subject.other | Εκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης -- Απόψεις | el |
dc.subject.other | Εκπαιδευτικό έργο -- Αξιολόγηση | el |
dc.subject.other | Διδακτική -- Μεθοδολογία | el |
dc.title | Οι αντιλήψεις των εκπαιδευτικών σχετικά με την εφαρμογή της διδακτικής μεθόδου project στο δημοτικό σχολείο | el |
dc.type | masterThesis | en |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης. | el |
heal.academicPublisherID | uth | en |
heal.fullTextAvailability | TRUE | en |
dc.rights.accessRights | free | en |