dc.contributor.advisor | Βλάχου, Αναστασία | el |
dc.creator | Ελευθεριάδου, Δήμητρα Ι. | el |
dc.date.accessioned | 2022-04-17T09:53:09Z | |
dc.date.available | 2022-04-17T09:53:09Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.other | 24601 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11615/59140 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.15563 | |
dc.language.iso | el | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | en |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en |
dc.subject.other | Γονείς και παιδιά | el |
dc.subject.other | Εκπαίδευση -- Γονική συμμετοχή | el |
dc.subject.other | Μαθησιακές δυσκολίες -- Έρευνα | el |
dc.subject.other | Παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες -- Εκπαίδευση | el |
dc.subject.other | Διδασκαλία -- Μεθοδολογία | el |
dc.title | Η γονεϊκή εμπλοκή στην εκπαίδευση μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες: η οπτική γονέων και εκπαιδευτικών με μεικτή μεθοδολογική προσέγγιση | el |
dc.type | doctoralThesis | en |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής. | el |
heal.academicPublisherID | uth | en |
heal.fullTextAvailability | TRUE | en |
dc.rights.accessRights | free | en |
dc.contributor.committeeMember | Κλεφτάρας, Γεώργιος | el |
dc.contributor.committeeMember | Τζιβινίκου, Σωτηρία | el |
dc.contributor.committeeMember | Σταυρούση, Παναγιώτα | el |
dc.contributor.committeeMember | Ρούσση, Χριστίνα | el |
dc.contributor.committeeMember | Τσιμπιδάκη, Ασημίνα | el |
dc.contributor.committeeMember | Φύσσα, Αριστέα | el |