Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΣταμπουλής, Γεώργιος Α.el
dc.creatorΠαπαδοπούλου, Ευαγγελία Β.el
dc.date.accessioned2022-04-17T09:39:19Z
dc.date.available2022-04-17T09:39:19Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other24801
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/58924
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.15347
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΒιομηχανία ένδυσης -- Τεχνολογικές καινοτομίεςel
dc.subject.otherΈνδυση και ενδύματα -- Βιομηχανία και εμπόριοel
dc.titleΟι στρατηγικές ψηφιακού μετασχηματισμού στον κλάδο της ένδυσηςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Οικονομικών και Διοικητικών Επιστημών. Τμήμα Οικονομικών Επιστημών.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International