Show simple item record

The business model of the network marketing

dc.contributor.advisorΔημητρίου, Γεώργιοςel
dc.contributor.advisorΠαντόπουλος, Φώτηςel
dc.creatorΜισιρλάκη, Χριστιάνναel
dc.date.accessioned2022-04-17T09:37:57Z
dc.date.available2022-04-17T09:37:57Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other24819
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/58912
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΔιαδικτυακό μάρκετινγκel
dc.subject.otherΗλεκτρονικό εμπόριοel
dc.subject.otherΕπιχειρήσεις -- Ηλεκτρονικοί υπολογιστές -- Δίκτυαel
dc.titleΤο επιχειρηματικό μοντέλο του διαδικτυακού μάρκετινγκel
dc.titleThe business model of the network marketingen
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International