Afficher la notice abrégée

 

dc.contributor.advisorΗλιοπούλου, Ιφιγένειαel
dc.contributor.advisorΠροβίδας, Ευθύμιοςel
dc.creatorΠαπουτσή, Αργυρώel
dc.date.accessioned2022-04-17T09:33:35Z
dc.date.available2022-04-17T09:33:35Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other24851
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/58867
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.15290
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΜουσείο Γουλανδρή Φυσικής Ιστορίαςel
dc.subject.otherΠεριβαλλοντική εκπαίδευση -- Μελέτη και διδασκαλίαel
dc.subject.otherΜουσειοπαιδαγωγικήel
dc.subject.otherΗθική εκπαίδευσηel
dc.titleΜουσειακή εκπαίδευση & περιβαλλοντική ηθική της φροντίδας: αναζητώντας ένα νέο κώδικα αξιών, το παράδειγμα του Μουσείου Γουλανδρή Φυσικής Ιστορίαςel
dc.title en
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Γεωπονικών Επιστημών. Τμήμα Γεωπονίας Ιχθυολογίας και Υδάτινου Περιβάλλοντος.el
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International